OsloMor Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Bruk Dronning sjokolade, eller blå soft, kakao og melis, smøret smeltes jo selvfølgelig og litt sterk kaffe er også godt å ha opp i:-)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Bruker bare å lage av smør, melis, kakao, vaniljesukker og sterk kaffe.... For ekstra "fylde" hender det jeg pisker i et egg, og evt smelter en sjokolade i(men er jo melk i sjokoladen da...)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 smelter ikke smøret, bare rører det sammen med mixeren
Trulte76 Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 bruk kakao istedet for sjokolade, så har de melange uten melk i. Hadde brukt det jeg, og melis. Finnes en kokesjokolade uten melk, men husker ikke merket, men det er spor av melkepulver i da. Jenta mi tålte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå