melkekua™ Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Er så spent på hvordan det går med deg ;o) Tenker på deg og spiren.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Hei hei.' Er her jeg. Det gikk desverre galt, bare få dager etter gladmeldingen Nermer meg allerede el kjenner jeg, men ting er ikke helt lett denne mnd,. Fåttt total avsmak på sambo, og kan ikke forestille meg å ha lyst på sex engang, men sånn e det jo innimellom. Hvordan er det med deg da? Kommet noe nærmere, og hvordan ligger du ann i syklusssen? Takk for omtanken klem
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Huff da! Så etter deg på 1. tri etter vi kom hjem fra ferie, men fant deg ikke... Kjenner igjen den følelsen å være drittlei sex, ble tilslutt ett pliktløp sist prøverunde!!! Og det var ikke bare meg... Denne syklusen har vi visst endt opp som ordentlige prøvere Er 7dpo og kjenner småstikninger. Spottet i dag, og har kun spottet en gang før 9dpo og det var når jeg var gravid med junior. Etter alt styret sist så er det vel å tro på julenissen... Måtte bare ta i bruk den gamle flaska med Progesta Care nå, er vel helt sikkert for gammel men Det må bli deres tur en gang også! Får tro at nye legerunder hjelper på situasjonen. Klem,
melkekua™ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2008 Så urettferdig lioevr ((( nå ble jeg så lei meg på dine vegne. Var helt sikker på at du hadde kommet deg vel over til 1.trimester. Her tusler og går det......ikke fått igjen mens etter endt amming, så å telle dager og vite hvor en er i syklusen er litt langt fram i tid ennå for meg. Jeg venter og venter på tr. 2 mnd siden jeg sluttet å amme.....tror jeg har for mye overvekt etter fødsel så blir å slanke meg før det klaffer tenker jeg. Vi får ta en dag av gangen. Kikker innom her av og til, og dytter opp innlegg som er viktige. Sender deg mange mange klemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå