Smock Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Har akkurat kommet hjem fra ei uke i sydligere strøk (var 1 1/2 uke borte hjemmefra). Var 7-8 uker på vei og ferien var rett og slett et herk! Sliten, trøtt og kvalm (spyr heldigvis ikke da) i utgangspunktet... 25-30 varmegrader gjorde ikke saken bedre akkurat! Det var rett og slett helt grusomt å være hjemmefra i den varmen. Er nå kommet hjem og formen bedret seg litt med en gang... Elsker å reise til vanlig så dette var en litt rar opplevelse... Hjemlengsel første dagen var ikke helt "meg" liksom Kan skrive under på at hjemme best akkurat nå ja! Så nå skal jeg "nyte" det kalde og dårlige sommerværet her nordpå Noen flere som sliter i disse ferietider???
Prinsemammaen Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Jepp, jeg sliter! Den kvalmen og ekstreme trøttheten tar snart knekken på meg!!!! Bor i Oslo, og de 30 gradene som er der nå er HELVETE!!!! Er heldigvis på ferie i nord nå, og det er helt fantastisk med regn og 15 grader!! :-)
annie74 Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Ja, sliter også i varmen i Oslo. Jeg kjøler meg ned ved å bade mye i havet og drikke masse vann. Spiser ingefærkapsler, det hjelper litt mot kvalmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå