Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Lillemor blir ett år i dag, og vi skal ha famileieselskap. Gjestene, farmor, morfar og gammeltante og gammelonkel kommer. De to siste med familie. Så nå skal jeg gå ned og rydde og vaske i stua og på kjøkkenet. Er litt sånn at keg må ha press på meg for å få gjort husarbeid. Kakene er bakt, gavene i hus så det er bare siste finpussen i stua igjen! også pynte sjokoladekaka da, men det tar ca 2 min.
Northernlights Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Gratulerer =o) Kos dere! Ta masse bilder.
line_n & sara Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 gratulerer med dagen, lillemor! dette er en fin dag å ha bursdag på...snakker av erfaring
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2008 Puh. Litt ør i hodet enda.. Vi var 13 til bords inklusive 1 åringen! Av de andre gjestene var det bare storebror som kan kalles barn. Han er 6 år. Så var det ei VELDIG voksen snart 16 åring og resten er voksne folk. Lillemor er veldig beskjeden/engstelig for fremmede og ville bare sitte på farmors eller mammas fang. Men alle ville jo selvfølgelig holde henne, med påfølgende høye hyl av skrekk. Vankelig det der... Så kommer det flere gjester over helga, og da blir det vel mer gaver tenker jeg. Men de har barn, så det blir mer barneselskap da. Jeg blir helt ør når vi blir så mange og jeg skal prøve å prate med alle sammen på engang! Er ikke vant til å ha så mange rundt meg. Men koselig er det jo! Selv om stemninga var litt laber en stund pga den bilukykken i går. Er et lite sted, så alle kjente han som omkom. Jaja, nå skal jeg gå å legge meg. Snakket litt med datteren min i kveld forresten, og alt står bra til med lillegutt. Hun har fått seg brystskjold, og nå går ammingen som en drøm. Han hadde bare gått net 100 gram frem til dag 3, og det er jo bra! ÅH, gleder mes SÅ til å se han og holde han og lukte på ham! Babylukt er jo så deilig!
chrisallic Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Gratulerer med dagen til et åringen din!Godt å høre at dere hadde en fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå