KnertiMagen Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Heii.. Jeg har UTROLIG vondt på min høyre side av magen og eggstokkene virker nesten hovne (kjenner det når jeg er på do). Har hørt at det kan være el smerter, men jeg har aldri opplevd sånt før. Hadde el i går eller forrige dagen. Pluss at jeg har vondt i korsryggen. Noen som har no erfaring med det og om hva det kan være? Takker for alle svar og innspill:)
*Lykkeligmamma87* Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Hei hei jHar skrevet dette flere steder nå men , akk det samme hadde jeg, slik du beskriver det Det viste seg å være eggleder betennelse:( Er veldig vondt under el og tr.. .. Det er i hvertfall et tips, hvis de ikke finner noe hos gyn , så be om en mr av magen Det er i hvertfall et tips:) Lykke til:) Oppdater meg PS: Jeg måtte slite litt med at legen skulle høre på meg !
KnertiMagen Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2008 Hei, takk for svar:) Jeg hadde eggstokkbetennelse for ca. 3 uker siden, og har nå behandlet det med antibiotika. Det ble helt bra igjen, så skjønner ikke hva dette er. Kanskje det bare er EL smerter.. Er på en måte litt kraftigere enn mens smerter. Eller så får vi håpe det er no unge på vei der inne. Hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå