Gå til innhold

Hva tror dere?? Jeg er helt på vidda..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir jeg lettere forvirra. Her er problemstillingen:

1.Er på dag 28 og jeg har vanligvis ustabil syklus, men ofte opp til 32-36 dagers syklus

2.El-slim for 2 uker siden, og livmortappen var da høyt oppe, myk i kantenen, men negativ el-test

3.I dag positiv el-test, men ingen el-slim og en svær så lukket livmortapp som er veldig lett å finne langt nede.

4. Og vi har ingen mulighet til å ha sex i dag eller i morgen..

Hva skal jeg tro da? Er det El? Er jeg gravid?

Hva tror DU??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler på at du har EL nå. Selv om syklusen din innimellom er opp til 36 dager, så blir det jo en veldig kort lutealfase hvis du har EL på dag 28. Vet du hvor lang lutealfase du har til vanlig? Synes du skal ta en graviditetstest ihvertfall!!:D Masse lykke til, krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Hei:o)

Jeg tror

Skrevet

hehe.... skjedde noe rart her;o) Prøver igjen...

Det kan jo være at du har EL om noen dager... testene slår jo ut et par dager før, ettersom jeg har forstått. Vet ikke hvor lang tid før EL den tappen åpener seg jeg...

Men det kan godt mulig være at du er gravid og:o) Har egentlig litt mer tro på det:o)

Lykke til i allefall!

Skrevet

hmm.. tok en billig graviditetstest faktisk, den viste en bitte bitte liten svak skygge strek, men i og med at man tydeligvis ikke kan stole på el-tester, så stoler jeg heller ikke helt på denne.. Får vente til over helgen å kjøpe CB da.. Tviler litt på billigetester.com akkurat nå, men selvfølgelig bobler det litt ekstra nå, bare livredd for å bli superskuffa...Men tenk om... Da blir det en super HURRA!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...