MammaMia123 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har sett på Teutonia spirit s3 og Teutonia Mistral S... Hvilken av disse vognene er best? Synes de så like gode ut nemlig ;o)
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Personlig synes jeg at 3-hjulinger er stygt og oppskrytt. Ergo faller spirit s3 ut for min del. Men Mistral S har jeg også lyst på. Av de vognene med 2 hjul foran som er svingbare, så synes jeg den er finest. Mange håpløse design og hjul på slike vogner :/
MammaMia123 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Men er den Mistral vognen litt sånn byvogn, eller kan jeg bruke den på tur på grusveier o.l? Litt redd det kanskje er gårlig demping på den...
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Mistral s er super! Jeg hadde den som duovogn, men solgte den pga at jeg ikke hadde plass til å oppbevare den og at det ikke var fjøring på svinghjulene. Men 08 modellen har fått bra fjøring også på svinghjula, skulle jeg hatt ny vogn så skulle jeg gått for den igjen.Det kan være litt vansklig med de små hjula på mye snø og store steiner, men da kan du vende handtaket eller bagen slik at du får de store hjula fremst!
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 NB:Jeg hadde 07 modellen, vogna kom ut da. Bare slik at du husker dette mod fjøringen på 08 modellen om du tenker å kjøpe brukt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå