Gå til innhold

Jeg trenger vognhjelp!!!! :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på Teutonia spirit s3 og Teutonia Mistral S...

Hvilken av disse vognene er best? Synes de så like gode ut nemlig ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg at 3-hjulinger er stygt og oppskrytt. Ergo faller spirit s3 ut for min del.

Men Mistral S har jeg også lyst på. Av de vognene med 2 hjul foran som er svingbare, så synes jeg den er finest. Mange håpløse design og hjul på slike vogner :/

Skrevet

Men er den Mistral vognen litt sånn byvogn, eller kan jeg bruke den på tur på grusveier o.l? Litt redd det kanskje er gårlig demping på den...

Skrevet

Mistral s er super! Jeg hadde den som duovogn, men solgte den pga at jeg ikke hadde plass til å oppbevare den og at det ikke var fjøring på svinghjulene. Men 08 modellen har fått bra fjøring også på svinghjula, skulle jeg hatt ny vogn så skulle jeg gått for den igjen.Det kan være litt vansklig med de små hjula på mye snø og store steiner, men da kan du vende handtaket eller bagen slik at du får de store hjula fremst!

 

 

Skrevet

NB:Jeg hadde 07 modellen, vogna kom ut da. Bare slik at du husker dette mod fjøringen på 08 modellen om du tenker å kjøpe brukt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...