Gå til innhold

Legger ut for anonym: Er det galt av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor giftet jeg med verdens beste mann.

Mitt søskenbarn var da forlover, hun ble inkludert når det gjaldt kjole, hun holdt utdrikkingslag osv.

I morgen gifter hun seg med en kamerat av meg og min mann.

Jeg ble ikke invitert i utdrikkingslaget, har ikke blitt inkludert i noen ting i det hele tatt.

Jeg er utdannet konditor og har svennebrev, de spurte tidligere om masse ulike ting rundt dette med bryllupskaker, og vi avtalte halvveis at de skulle komme innom så vi kunne se sammen og diskutere mer ut fra det.

Hennes kommende mann sa også at dersom han fikk bestemme var det ingen tvil om at det var jeg som skulle lage bryllupskaka.

Men til syvende og sist har de bestilt bryllupskake fra et helt annet sted.

Min mann driver veldig mye med fotografering, og er dyktig.

De spurte ham for en tid tilbake om han ville ta bilder i bryllupet deres, noe han sa ja til.

I dag kom det frem at det bare var å ta masse bilder på lik linje med alle andre gjester.

Er det dumt av meg å ville ta dette opp med henne?

Vi sitter her to personer og føler oss ikke velkomne i bryllupet, vi har en oppfattelse av at de bare føler seg pliktet til å be oss..

Jeg har også tenkt mye på dette den siste tiden, og jeg blir utrolig trist.

Har lurt veldig på dette, skal skal ikke?

Før bryllupet eller etter?

Og er det greit å si noe i dag, dagen før bryllupet?

Vet jeg sikkert burde sagt noe for lenge siden, men var feks i dag jeg fant ut ang fotograferingen på vegne av min mann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg maa vel si at jeg syns du er for sent ute naa. Det er ditt soeskenbarns store dag, dere har hatt deres og selv om dere foeler dere utelatt ( noe jeg skjoenenr godt ) saa syns jeg ikke du kan prakke dette paa henne kvelden foer.

Hvis du ikke klarer aa holde tett faar du heller vente noen uker foer du evt spoerr hvorfor de ikke spurte deg om aa lage kake osv....

Ang utdrikningslaget saa trenger vel ikke det vaere brudens feil, det kan vel vaere forloveren hennes!

Skrevet

Hei.

Uansett er det deres store dag, og det er kjempeviktig at den blir akkurat som de vil ha den.

Det kan jo hende at de faktisk ikke ville legge oppgaver på dere, at de syntest at dere bare skulle få lov til å være gjester?

Driver å planlegger eget bryllup selv, og merker at det er veldig vanskelig å please alle. Så vi har valgt å ta alt utenom familie å venner, slik at de kommer til bryllupet for å kose seg som gjester uten å ha noen spesielle oppgaver.

Bortsett fra pappa som skal følge meg opp da :)

Men jeg må si at jeg er enig med onemorepls her oppe.

Det er litt dårlig gjort å legge dette på henne nå, dagen før bryllipet. Hun har sikkert 1000 andre ting å bekymre og engste seg for.

Personlig hadde jeg bare latt det fare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...