monkri mamma til 4 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 j er fra hedmark og hadde vært fint å taste med andre fra samme området. skal ta ut hormonspiralen 5 august og skal begynne å prøve fra da. d blir spennende. er d noen andre?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Jeg er fra Hedmark. Vi er så vidt i gang, blir første ordentlige periode nå. Sluttet på pillen i april, men har tatt det litt rolig så langt.
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Hedmark her også fant ut at jeg var gravid i dag, blir en spennende tid! Lykke til, til dere begge:)
monkri mamma til 4 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2008 sddå fint at d er andre fra hedmark her også. har du unger fra før? har tre j. ei jinte og to gutter. ønsker meg ei jinte til. alle som har spådd meg har sagt at j får ei jinte til. blir spennende.
monkri mamma til 4 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2008 *siljec3* gratulerer. lykke til videre
monkri mamma til 4 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2008 er d noen flere fra hedmark her? fikk mensen i dag og skal ta ut hormonspiralen om ei uke og da får j vel den da også tenker j. noen som vet d kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå