Chicka™ Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Når sitter spiren igjen her, og hva blir det??? Pliz... 171184
Slisha Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Hei Chicka! Jeg ser at du blir gravid veldig raskt, senest i desember, og det vil være et problemfritt svangerskap. Du liker å hjelpe andre mennesker, jeg ser bokstavene M og T hos deg. Du får en gutt, han vil få et dobbelt-navn. Beste ønsker fra Slisha
Chicka™ Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2008 Hmmm... . det tok 3 dager det gitt, og magefølelsen min også sier gutt... Siden alle andre i huset har dobbeltnavn så må det jo bli det på denne også=) Men M og T.... Hmmm....
Slisha Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Gratulerer! :-) M får jeg opp på deg, mens T kan være ett av navnene til babyen, eller noen du har eller kommer til å ha mye med å gjøre. Jeg ser også ei venninne i Bergen som du har god kontakt meg, eller får bedre kontakt med fremover. Navnet starter på K eller kanskje C. Lykke til med svangerskapet! :-)
Chicka™ Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2008 Jeg heter Monica Therese! Hehe! Er nok det du ser:P Oi, dæven døtte! Bestevenninna mi bor i Bergen, Katrine!!!!
Slisha Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Ja, det ble full klaff det! Kjekt når det stemmer. :-) Lykke til med graviditeten! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå