Gå til innhold

huff,blir skremt jeg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt å være sår i magen?? jeg er så veldig sår nederst i magen,spesielt på sidene..ikke direkte vondt men ubehagelig..og det stikker til litt ekstra innimellom...hadde litt brun utflod i går kveld og i dag tidlig,men i følge doktoren var dette normalt..kan en sa begynne sånn? at blødninger kommer senrere? vil tro at en sa gjør veldig vondt men det kan kanskje begynne sånn i det små?? huff,noen som kan berolige meg litt?? eller er dette ille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjennes nesten ut som jeg har hold i magen liksom..

Skrevet

Hei! :)

 

Tror ikke du trenger å være så utrolig! :) Tror de fleste her inne har den følelsen i magen som du snakker om! :) Det er jo mye som skjer der nede nå! Disse stikkingene, og "strekkene" som jeg kaller de, er også helt normalt, jeg har det nå, og jeg hadde det forrige gang. SA kan jeg ikke så mye om, men sier legen att du ikke skal være urolig kan du nok ta det helt med to! :)

 

Lykke til! :)

Skrevet

okei,ja tenker liksom sånn at så lenge jeg ikke blør masse og har kjempevondt så er det nok ingen krise! men har aldri vært gravid før,og alt er så nytt,så kjenner at panikkfølelsen ikke sitter så lang inne,for å si det sånn! men denne "smerten" i magen er helt ny,ikke kjent det sånn før! er nok kanskje litt hysterisk men jeg vil ha min lille baby=)

Skrevet

Jeg er kommet akkurat like langt som deg, 5+2, og jeg har det på samme måte. Litt brunlig utflod og en del smerter, sårhet i underlivet/magen, spesielt etter fysisk aktivitet. Tror ikke du skal være så engstelig, jeg har lest flere steder at dette er normalt. Dette er første gangen for meg også, men tenker som så at blir det sa, så er det ikke noe jeg kan gjøre fra eller til, da er det noe galt med fosteret og det er bedre at det ikke lever opp. Orker ikke å gå rundt å være så bekymret.

 

Har du lest dette? http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/komplikasjoner_under_svangerskapet/bl_dninger_i_svangerskapet

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...