LilleSolaMi<3 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 er det normalt å være sår i magen?? jeg er så veldig sår nederst i magen,spesielt på sidene..ikke direkte vondt men ubehagelig..og det stikker til litt ekstra innimellom...hadde litt brun utflod i går kveld og i dag tidlig,men i følge doktoren var dette normalt..kan en sa begynne sånn? at blødninger kommer senrere? vil tro at en sa gjør veldig vondt men det kan kanskje begynne sånn i det små?? huff,noen som kan berolige meg litt?? eller er dette ille?
LilleSolaMi<3 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. juli 2008 kjennes nesten ut som jeg har hold i magen liksom..
*kaisa* Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Hei! Tror ikke du trenger å være så utrolig! Tror de fleste her inne har den følelsen i magen som du snakker om! Det er jo mye som skjer der nede nå! Disse stikkingene, og "strekkene" som jeg kaller de, er også helt normalt, jeg har det nå, og jeg hadde det forrige gang. SA kan jeg ikke så mye om, men sier legen att du ikke skal være urolig kan du nok ta det helt med to! Lykke til!
LilleSolaMi<3 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2008 okei,ja tenker liksom sånn at så lenge jeg ikke blør masse og har kjempevondt så er det nok ingen krise! men har aldri vært gravid før,og alt er så nytt,så kjenner at panikkfølelsen ikke sitter så lang inne,for å si det sånn! men denne "smerten" i magen er helt ny,ikke kjent det sånn før! er nok kanskje litt hysterisk men jeg vil ha min lille baby=)
annie74 Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Jeg er kommet akkurat like langt som deg, 5+2, og jeg har det på samme måte. Litt brunlig utflod og en del smerter, sårhet i underlivet/magen, spesielt etter fysisk aktivitet. Tror ikke du skal være så engstelig, jeg har lest flere steder at dette er normalt. Dette er første gangen for meg også, men tenker som så at blir det sa, så er det ikke noe jeg kan gjøre fra eller til, da er det noe galt med fosteret og det er bedre at det ikke lever opp. Orker ikke å gå rundt å være så bekymret. Har du lest dette? http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/komplikasjoner_under_svangerskapet/bl_dninger_i_svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå