Gå til innhold

Et lite tips ang. sykluser.. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! =)

Satt og tenkte litt her.. EL er jo som oftest 14dager før ikm.. Men hvis mensen blir utsatt, så blir jo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så blir jo?=)

Skrevet

el også utsatt.. Har ikke tenkt på det før.. Mensen var jo 9 dager forsinket sist, så da har vi bommet grådig på EL.. hehe.. Så nu blir det sengekos ihvertfall annahver dag fram til IKM.. =) Har hatt en stabil 28 dagers syklus hele tiden.. Så det har vært enkelt å regne ut EL.. Så hvis mensen blir forsinket i 14 dager, da har man jo kanskje EL på IKM dagen? =) Hmm, bare noen tanker jeg hadde..

Skrevet

datt ut.. hehe ;)

Skrevet

Ja, det er sånn jeg har forstått dt=) at uansett syklus så har mal el 14 dager før neste mens:)

Men man har ihvertfall 5 dager å bli gravid på, så om du ikke har sex 14 dager før neste mens men 16 dager før så man man fortsatt bli gravid:p

Skrevet

Ja det er det jo..=) Men vi hadde sex 14 dager etter mensen siste mnd.. + par dager før og etter.. Så dro samboeren min på fjellet.. og mens han var der, har jeg trolig hatt el.. hehe.. Nu er det 14 dager siden mensen og vi er ganske så aktive når ungen har lagt seg, hehe..;)) Hvis jeg får mensen om 14dager, så har jeg el nå.. Må bare krysse fingrene!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...