Gå til innhold

STREKKMERKER!!!!

Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler du å bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG HATER STREKKMERKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De et slue.......... Jeg var så flink! smørte meg hver eneste dag. Trodde ikke at jeg hadde fått noen... helt til en dag jeg gikk forbi et speil som viste meg undersiden av magen.... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... den var dekket av stygge merker.... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....

Altså kan jeg ikke anbefale noe....

Men håper noen andre kan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg anbefaler terapi i en eller annen variant. Ikke noen annet å gjøre enn å lære seg å leve med dem og se at dem blekner med tiden.

Skrevet

Jeg spurte selv legen min om det var noe som kunne hjelpe (fikk mye strekkmerker i forbindelse med tenårene og vektoppgang), men han sa at noen smører seg med fet krem, men at det ikke har noen dokumentert effekt.

De kommer dersom de vil.

De vil blekne med tiden, og bli mindre synlige.

Skrevet

Få i deg nok Omega 3 er et råd med litt mer hold i enn å smøre seg med diverse kremer, men er vel lite dokumentasjon på effekten av det også.

Skrevet

Jeg lever i troen om at NOE kan gjøres.... :D

(selvom jeg vet at mange sier at det ikke har noe for seg)

Jeg bruker i allefall Mama Mio Zap goodbye stretchmarks. Pluss en krem som heter Boob tube, som hjelper til å stramme opp puppene før og etter.

http://www.mamamio2.com/finals/goodbyesm.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...