Gå til innhold

Om bare et par timer

Anbefalte innlegg

Skrevet

så kommer mann og barn hjem! En drøy uke har de vært borte. Egentid med far er bra for alle!

I dag har jeg vært og handlet masse, masse mat. Vi skal ha stor hagefest i morgen med grilling og moro. Små og store. Vi blir 25-30 stk. Kjempegøy.

Nå har jeg brukt over en time på å rense bær. Har et stort kjølehjørne som virkelig kommer til sin rett når man skal ha stort selskap.

Gleder meg så til å se barna mine og mannen min!

Men kommer nok innom etter at barna er lagt. Kjenner jeg mannen min rett så må han også "sjekke viktig e-post".

God ettermiddag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg masse med mannen og barna :-))

Haaper ogsaa at dere faar en fin fest i morgen, og fint ver.

Skrevet

Nå er de hjemme. Det var vel 20 minutter de var inne, og så føk de ut begge to. Så nå leker minsta i sprederen på plenen sammen med nabojenta, og eldste sykla ned til kameraten. Da han så sykkelen sin så utbrøt han "kjære sykkelen min, står du her helt alene da". ;))

Men de har hatt det veldig bra skjønner jeg. Skal få mannen til å hjelpe meg å sette bordene vi skal bruke i morgen på plass, og så kan han få kvelden fri. Jeg skal pusle litt med ting til festen.

PS: Nå har jeg fått både prinsesseplaster, og hun har blåst på sårene mine. 9 åringen sa: mor, du må passe deg, du er ikke så ung vet du!

(WHAT??!!!) haha.. da måtte jeg bare le. Og han bare ristet på hodet og føk avgårde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...