Skravlemamman Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Har lett overalt, trenger nå tips på lure letesteder....................
Mammapudding Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Under/mellom sofaputene, inni kjøleskapet, i bilen, under sofan, i frysern, på badet....innimellom klær, oppå tv, i et skap...
Nit@™ Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Kan du ikke ringe til den? Eller få noen til å ringe den om du ikke har annen tlf. Send meg pm så skal jeg ringe den ;o) Har ikke andre gode leteforslag. Men har du sett under avisene?
wirre;o) Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 i do? på biltaket? i fryseren? i deler i buret til hunden og resten i magen til hunden? i oppvaskmaskinen? i micro'n? nevner i fleng hvorfor jeg har hatt nokså mange mobiltelefoner...
Maja i Moss Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Min pleier å ligge høyt, så ikke sønnen min skal få tak i den. Oppå skap?
Skravlemamman Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2008 He he, har ringt den og lett i både kjøleskap og bil....., har den selvfølgelig på lydløs.....................skal sjekke flere skap og under aviser:-) Toåringen er under sterk mistanke her......., og da kan den jo være overalt..............
Skravlemamman Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2008 Litt sent det............søppelbilen har vært her i dag.....isj!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå