Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du ga meg dagens første store smil samt at jeg lo litt. Jeg har aldri gått på overtid, så jeg vet ikke hva jeg snakker om. Men jeg har vært "dritt lei hele dritten" mange ganger og du beskrev det helt nydelig!

Også jeg som hadde på følelsen at det ble søndag,tør nesten ikke si det, men tenk om det er denne søndagen?

Det som er digg er at når du kommer i fødsel nå, så blir det som å komme i paradis!

Du har full forståelse for streik og alt annet!

Go girl!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Ja, har tenkt samme tanken selv! Kan jo være denne søndagen... Nå har jeg gått med vonde kynnere siden 14-tiden idag, som har dabbet av utpå kvelden. Var til en sjekk på sykehuset i kveld (bor et steinkast unna) for å se hvor landet ligger, og jordmora der mente at i løpet av helga skulle det skje! Ho er i tillegg en gammel traver med masse erfaring, tror hun vet hva hun snakker om... Dagens innsats hadde ihvertfall satt sine spor, mormunnen var flat og myk og sånn. Svigermor (som -litt motvillig- passer barn i natt) mente at siden månen var halv, kommer han til å vente (hun har planer for lørdags kvelden...). Helt utrolig for en god "støtte" den dama kommer med... Satser på å motbevise hennes teorier! Oppdateriger loves;)

Skrevet

Neida, sviger må nok utsette de planene, hun "må" nok være barnevakt! Lille prinsen titter kanskje ut i verden akkurat inn i søndag.

Smask

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...