**¤¤** Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Siden ingen vil gir meg midagstips så har jeg funnet ut hva jeg skal lage!!!
Northernlights Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Har ikke sett du har spurt ;o) Jeg aner ikke hva vi skal ha, enda. Men tipper det blir noe kalkungreier med poteter og saus.
Mamsen og lillegutt Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 vi skal spise på kafe i dag.... orker ikke skru på komfyren en gang:P Hva skal du ha da???
fox`y Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 vi skal ha hjemme laget pizza i kveld:O) orker ikke stå å lage middag nå mens d er så varmt. koser oss heller da:O)
manonym Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Hva skal du lage da? Wirre: hvorfor er du sur? Cheer up! Vi skal ut med båt i holmene så her blir det middag til kvelds, skal lage Tikka Masala, nam nam!!!
**¤¤** Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2008 Jeg skal ha nuddelsuppe! Det er fint å ha, nå som det er så varm. Så det på matprat.no. Heldige deg som skal ut på båt!! Kos deg på sjøen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå