Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 å flytte lillegutt på snart 6 mnd inn på eget rom? han våkner så lett når vi legger oss å sånn, det er vegg i vegg med våres rom.. vi skal ha døren åpen inn der.. han sover fra 19 til mellom 05-07, får mat og sover til 08-09... hva er deres erfaringer med å flytte de inn på eget rom? når gjorde dere det? takk:)
wirre;o) Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 hun flyttet på eget rom like før hun ble seks måneder, da ble både hennes og vår søvn mye bedre. ingen nattpupp lenger heller..
Northernlights Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Hvis han sover hele natta allerede, hvorfor ikke? Min gutt som blir 3 år, sver fremdeles i senga si i vårt rom, og det tærer på. Men han våkner et par ganger hver natt enda, og jeg er redd han kommer til å bli redd og føle seg alene, om vi flytter han nå som storebroren er borte. Så vi venter til han kommer hjem i august.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Nei det synes jeg ikke. Opplevde det samme med våre to eldste, at de etter noen måneder sov mye mer urolig når vi vari rommet. Så begge ble flyttet på eget rom når de var mellom 5-6 måneder. Vi brukte babycall da vi for å høre om de våknet.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2008 okei! tusen takk for svar! då skal vi begynne å innrede rommet hans i dag, siden vi likevel må være inne siden han er syk! da flytter vi han inn når han blir frisk igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå