søtnos og tessan Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 nå syns jeg det er varmt altså.. jeg elsker sol og varme men i dag er det ikke noe gøy syns jeg. har drøye ti uker igjen og skulle onske ting beynte å skje snart selv om jeg vet hun har godt av å bli i magen en liten stund til... ved siden av meg ligger hunden min å peser hun har tre uker igjen til termin.. hehe.. så her sitter vi i skyggen da jeg med bena godt plantet i en balje med kaldt vann og hun med et kaldt håndkle rundt nakken.. kan tro vi er lekre:) vi vagger oss en tur om kvelden når det er blitt litt kjøligere og dere kan tro vi har fått mange morsomme komentarer.. vi holder ut og gjør det beste ut av det. både jeg og hunden.. god sommer jenter!!
Edelweis Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 nååh,, jeg ser det for meg, så søte så=) hehe,,, det er varmt nå ja. nesten ikke til å holde ut!!! =)
Dr Mcstuffins Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Helt forferdelig ja! Det verste er at leiligheten blir minst like varmt som det er ute... Så etter jobb handler det kun om en ting: å gjøre minst mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå