kei80 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 På sidene deres under barsel stod det noe om at de friskeste kunne dra på pasienthotel. mente det ikke skulle bli dette på ahus ? står også at lystgass er et alternativ for smertestillende?men står ikke som alternativ på brosjyren jeg fikk tilsendt fra de..noen som vet?
engajente Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Hei Det kommer nok av at infobrosjyren er fra det gamle sykehuset og det som står på nettsidene er om det nye. Er iallefall det jeg har tenkt.
kei80 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 dette jeg håper på også.pasienthotel høres bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå