baby09...:) Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Skal ha ekstra oppfølging pga Ma i forrige svangerskap. Den dagen eg har første time e eg 6+5, noen som vet kordan legen da kan sjekke om alt e i orden?
Endaenbabyønskes Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Hei! De kan forhåpentligvis se hjertet som slå)) Det er fantastisk! Gled deg, dette skal gå bra! Tror ikke det er så mye mer de kan si på det tidspunktet. Lykke til!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 De ser hjertet og en liten klump som er embryoet, og så ser de en tynn tynn sirkel som er plummesekken! Ellers er det bare ett strot svart hull!! Legen kan ta blodprøver for å måle progesteronnivå, hcg, jern ec. Det er ekstremt viktig at progesteronnivået holder seg høyt fram til uke 8 for da tar morkaken over produksjonen, men dette hormonet er livsviktig så det bør han sjekke!!! Lykke til!!
småsmurf Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Hos meg så var progesteronen på stedet hvil, og begynte sakte å gå nedover, fra uke 5-7. Så snudde det plutselig, og steg.. Under skjer. =)Fikk beskjed om at jeg nok kom til å miste pga det, men det gikk bra. Men det er viktig at både hcg og progesteron øker!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Ja. jeg fikk progesteron fra uke 6-8. Trodde at det var grunnen til de forrige SA som jeg hadde. Fikk høre at dette var det hormonet som utgjør om fosterer vil leve eller ikke. Skumle greier!!
baby09...:) Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2008 Dem har ikke ul, e på et lite legekontor eg skal så får nok ikke sett så mye, Kan jo være han henvise meg videre da... Men visst dem kan følge me på blodprøva e d godt nok for meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå