Gå til innhold

jeg tror jeg lekker!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå i uke 29 pluss fire.. å lurer på om jeg lekker litt fostervann.. flere som har opplevd det.. har noen kynnere hver dag og noen er sikkelige vonde:( det er jo en stund til lille jenta skal komme så det hadde jo vært grit om hun ble der inne litt til i hvertfall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har opplevd den samme lekkende følelsen tidligere, er nå 33 uker. Har vært på flere UL og fått beskjed om at hvis man skal få vite om det er fostervann man lekker, må man ta kontakt med lege ev jordmor og ta prøver innen 12 timer for å få fastslått dette.

 

Jeg ønsker deg lykke til og håper du finner ut om du lekker eller ikke. Du kan jo også få jordmor til å sjekke om du har modning i livmortappen/munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...