Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min datter på 5 er på feire med pappan sin i to uker.

Jeg får ikke lov å snakke med henne,da han sier hu bare vil hjem om jeg ringer. Jeg har da sendt melding om at han i det minste kan si om hun har det bra,dette svarer han heller ikke på.

Bare jeg som syns dette er urimlig????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg tatt som en selvfølge. Både å få prate med ungen, om ikke annet få høre at hun har det bra:D

Skrevet

ville du svart ham og latt ham snakke med henne?

vet du hvor de er og hva de gjør?

kan du ringe hans foreldre?

eller ham selv?

Skrevet

høres skikkelig barnslig ut.. høres ut som han har en sjalu dame?

Skrevet

Nei, syns ikke det er urimelig!!!

Men hun har sikkert det bra ellers så ville vel han si fra hvis det er noe alvorlig galt.

Kanskje han bare vil bruke tiden med datteren sin alene uten innblanding fra mor?

Skrevet

Kan skjønne veldig godt at du blir frustrert og fortvilet, og ikke minst bekymret. Han håndterer ikke situasjonen særlig bra, syns jeg. Burde ha forståelse for ditt synspunkt også.

På den annen side kan jeg se poenget hans; hvis datteren deres bare blir fortvilet og får hjemlengsel av å høre stemmen din, så er det muligens ikke så lurt at du ringer? Å være adskilt er veldig ofte verre for foreldrene enn for ungene, og mest sannsynlig har hun det jo helt fint.

Men - nå kjenner jeg ikke faren hennes, og for alt jeg vet kan du ha gode grunner for å forsikre deg om at hun har det bra.

Skrevet

han nekter. hun har til tider veldig lei seg når hun skal til han,og klart jeg lurer veldig på åssen hu har det. Når hun var to uker hos meg,ringte vi ofte pappa. Så her sitter en ganske bekymra mor( sikkert ikke med grunn,for han er veldig flink med henne) og vil bare høre stemmen hennes og om hun har det bra. Det var ikke lett for hu når hun skulle til han i to uker. Han tar ikke tlf når jeg ringer. De er på ferie med hans kompis og hans to døtre,hvor da mora får ringe de når hu vil.

Hva trur jenta mi om meg,når ikke jeg ringer???

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er ikke noe særlig bra gjort av han, og det vet han. Antagelig gjør han dette for og straffe deg, hva vet jeg?

Jeg får ikke noe informasjon om noe som helst, når snuppa mi er hos pappaen sin...før etterpå. Og jeg vet, med hånden på hjertet, at dersom hun hadde havnet på legevakta pga, f.eks et brudd, så hadde han ALDRI ringt meg og sagt fra når det skjedde...

Men, jeg har lært en ting nå, at det beste er og bite i det, og holde kjeft, samme hvor vondt det er...

Skrevet

som sagt ringte vi han ofte når vi var på ferie. Jeg må bare godta om jeg ikke får ringe,men ihertfall kan han sende meg mld å fortelle meg åssen hun har det,da hun hadde det vanskelig da hun sku være sammen med han i to uker. Og moren til de to andre barna får ringe,hva tror datteren min om meg???

Skrevet

Det der er psykisk tortur, det han driver på med.

Dere burde hatt en avtale, om at du fks ringer klokka 7 på kvelden, så du kan si god natt.

Jeg og eksen er uenig om mye, men at vi begge kan ringe og prate med gutten, det er vi enige om, når den ene ikke har han. Skulle bare mangle..

Skrevet

psykisk terror har han drevet med siden det ble slutt,altså i to år.

han er bitter,han skal straffe meg gjennom hun,og det går ikke inn i den lille hjernen hans.

Jeg har sagt til han at han kan finne ett tidspunkt der det passer for henne å ringe,feks før de skal finne på no moro. han sier nei.

Og føe hun reiste sa jeg at hun kunne ringe meg når hun ville,og far nekta ikke da. Det er så vanskelig å sitte her å tenke på at hun ellers ikke er lett å få til pappa,enda hun da bare er der i 3 dager.

Savittigheten gnager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...