Northernlights Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Nei. Men herlighet, skal man drive med sånn etterforskning, og legge ut navnet på folk?? Synes den er drøy! Spør henne i PM, da.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Nei, hun heter Olga Maria Mie Alexandra Del Rosina Montebello,
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 "legge ut navnet på folk"? Så det ER navnet hennes?...
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Hvorfor i all verden lurer du, og hvor har du den ideen fra? Det er riktignok navnet paa dataen min - Mie-PC, men det er nok ikke navnet mitt av den grunn. Vaert paa dataen min eller?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Stod i et innlegg på navndebatten at du ikke kunne kalle datteren din Sofie fordi det ble for likt ditt, bare lurte og gjetta =o)
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Spesielt. Det fins vel navn som er litt mer likt Sofie enn Mie, men javel - du gjettet jo ikke saa galt - det er trossalt navnet paa dataen min.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Hmm..... føler at jeg har kommet til feil side når jeg leser alt det tullet deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå