Gå til innhold

ammeproblem i varmen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann på 4 mnd er så urolig ivarmen.Vanskelig å gi han melk og sover dårlig.Han bare snur seg bort fra puppen og hyler...er og urolig når vi holder han...gir han vann fta tutekopp for han tar ikkje flaske.

Flere som og er utolige???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå vet jeg ikke akkurat hvor "store" pupper du har, men har du forsøkt å legge deg på siden i sengen med ham, slik at han ligger for seg selv på en måte?

Skrevet

Eller du kan jo prøve å gi han vann med t-skje?

Skrevet

Det er ikke uvanlig med litt problemer i varmen. Akkurat som oss voksne mister også babyen litt matlyst i varmen. Prøv, om du har et kjølig rom, gjerne med seng og legg deg på siden og la han roe seg da. Det er ikke lett når det "koker" i varmen.

Om du ikke har et kjølig rom legg han i bare bleie i et godt luftig håndkle, et som kjennes mykt og godt mot kroppen. Det hjalp på lillegutt her (helt til mannen reiste og kjøpte aircondition til soverommet:o)

Skrevet

Her får lillegutt (6 mnd) flaske og han drikker ikke eller spiser så mye som han pleier....ikke så rart med den varmen vi har nå. Kjenner jeg også har mindre appetitt.

Du kan jo prøve å bade han for så prøve å amme, da har han kanskje fått avkjølt seg litt.

Skrevet

har en liten prins som snart er 7 mnd (gud som tiden flyr) og han bruker også lenge på å sovne i varmen. han tar flaske men liker å få vann med t -skje så da får han det. blir varme og klissete begge 2 når jeg skal amme, må legge et helseteppe eller gasklut immellom oss.

Skrevet

Hadde samme problem i fjor, han ville ikke spise mår han var for varm. Jeg begynte å vegge noen kjøleelementer i fanget under er teppe når jeg ammet. Når han hadde fått kjølt seg ned litt, så spiste han.

Skrevet

Har store pupper ja..og til vanlig så ammer eg han slik..men nå må eg opp og gå med han mens han suger for da roer han seg litt.Får bare kjøre på med vann.

Skrevet

Det med kjøleelement under et teppe i fanget var ikke dumt.

Ellers, av med klærne. Du kan også selvfølgelig pumpe og gi melka på tutekoppen!

Skrevet

Soverommet eg ammer på er svalt men han er nok ikkje så sulten.

Kunne ihvertfall aldri reist til syden med en så liten som reagerer slik på varmen....våre to første tålte varme fint.

Nå skal vi til sjøen så kanskje han skal få seg ett lite bad!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...