Gå til innhold

"frisering" der nede til fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere i forhold til intimbarbering i fht fødsel? Har dere beholdt alt, helt glattbarbert eller litt "skjegg". På en side virker det jo praktisk å ikke ha så mye "alt" kan feste seg i etter fødsel, spesielt hvis man har sydd. -Men jeg tror jeg vil føle meg litt naken om jeg er helt glattbarbert....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fjernet mye, men jeg har beholdt litt.. Slik har jeg tenkt å ha det når jeg skal føde også...

Jeg ville ikke likt å være helt glattbarbert...

Men, smaken er jo som baken delt i to,,, he he,,,

Så noen liker vel det ene og andre det andre!!!

Skrevet

Det kommer litt an på når fødselen skjer... er litt tiltak å frisere for tiden - vanskelig å komme til... men det blir iallefall ikke glattbarbert på meg. Føler meg også for naken da. Forhåpentligvis blir det kortklippet "flystripe" hele veien, he he.

Skrevet

Det er jo så vanskelig å få gjort nå frisering der nede nå...

Tror det bare blir kortklipt, ikke nå mer, vet ikke om jeg klarer å sette igang nå storaksjon der nede nå ...hehe

Skrevet

Hadde ikke gjort noen endring med tanke på fødsel, det beste er å ha det slik man pleier. Endringer kan skape både kløe og hudirritasjon. Selv tar jeg det fordi jeg har gjort det annen hver dag i 10 år, og hadde krepert om jeg måtte la det gro.

Skrevet

Jeg fikk beskjed av jordmora mi at jeg måtte "spare" de 2 siste ukene før fødsel,pga fare for infeksjon. Hun sa dette var veldig viktig. Men da får jeg heller betennelse, enn å gå rundt å klø meg der hele dagen! For det er skikkelig ekkelt når det vokser ut! Har dessuten aldri hatt noe problem med det før, med noen av de andre barna mine. Og jeg var barbert da også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...