Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa vår er 13 mnd og har ennå ingen tenner. Har en svigerinne med 3små som heller ikke fikk før de var over året, så det er nok arvelig!

Noen flere som er sene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min hadde 10 tenner på ett års dagen sin.. 13 tenner nå og er 16mndr. Men det jeg egentlig skulle si at det er ikke uvanlig og ikke ha fått noen når de er rundt året hvertfall, hørt om flere som ikke har fått tenner på den tida;)

Skrevet

Gutten min fikk sin første tann da han var 1 år og 2 dager :o)

Og de tre andre mine var like sene med tenner. Så jo, det er normalt at noen er sene. Det kommer nok skal du se :o)

Skrevet

Jepp. Min er 15 mnd og har nå 3 halve og en kvart tann. De to første kom 1 juni og er enda bare halvveis. De to oppe kom med et par dagers mellomrom første uka i juli, og de er snart større enn de to nede, de kommer kjempefort. Hun plagdes også mer med disse to, sikkert siden de kom så raskt.

Det er litt kjipt når man ser andre barn med munnen full av tenner, og alle spør om du er sikker på hun har noen :) Men de kommer helt sikkert, noe annet ville jo vært heelt merkelig :)

PS så er det en fordel å få dem sent, da varer de lenger, sier en tannlege i familien.

Skrevet

kjekt å høre om andre!=) Jeg hører jo om unger som har vært veldig seine jeg også, men INGEN av de på hennes alder er tannløse, så begynner å lure på om de har tenkt å komme!

Hun har hatt to små "merker" nede kjempelenge nå(sikkert et par tre mnd) men det er også alt! Har også sett en liten hump ved hjørnetennene, men dette har også pågått over svært lang tid.. Røttene er også veldig synlige!

Det må jo være veldig vondt når tennene skal gjennom dette harde tannkjøttet!

Skrevet

Min gutt blir 1 år i neste uke, ikke antydning til tenner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...