MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Er det mange som har over 42dagers syklus? altså, over 2 uker ekstra enn vanlig 28dagers syklus? Jeg har nå hatt litt opp og ned med syklusen, men aldri gått så lang som nesten 2uker over, en gang bare var det 1uke og 4 dager og det var max.. nå er jeg 1uke og 5dager over og 0 tegn til mens! hvor vanlig er det? "stor" sjans for graviditet?
Lisa'80 Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Hei, er nok desverre ikke til hjelp for deg, men jeg er like langt over som deg, tok en test for 2 dager siden som var negativ, men fortsatt ingen mens, synes det er veldig merkelig ettersom jeg pleier å få den til samme tid hver gang. Få høre hvordan det går med deg:-)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2008 Takk, skal si høyt rundt her hvis det skjer noe. hehe=) masse lykketil til deg også
Gjest Snart? Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 JAA, og noe så utrolig irriterende... 2 uker siden jeg skulle hatt mensen idag.. fortsatt INGEN tegn til den eller til positive tester.. har tatt tester hver tredje dag nå, men fortsatt bare en strek:( kan dette være normalt etter akkuratt å ha sluttet med p-piller?? 2mnd siden nå...
meg & to små vampyrer Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Sist jeg skulle bli gravie hadde jeg 42dagers sykluser i 3 sykluser etter pilleslutt. Og så ble jeg gravid. Etter jeg fikk barn nå er det helt uregelmessig, 38 dager her, 29 der, 45 der... bare kaos. Er et års tid siden jeg sluttet på prevensjon da.
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2008 Ja, skjønner det er mye kluss ute å går! hehe.. Tok test idag, negativ så er nok varmen som holder igjen her!!
Dilldall Skrevet 28. juli 2008 #10 Skrevet 28. juli 2008 Til Snart? Er også to mnd siden jeg slutta på p-piller. Første syklus var 28 dager, men denne gangen er det 1 uke siden tr skulle ha kommet. Og tok test i dag som var negativ. Tror det bare er sånn når man slutter på pilla.
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. juli 2008 Må tilføye at første mnd min etter p-pilla var også på 28syklus! etter det gikk det oppover, så nedover, så nå plutselig mer enn noen gang!
Gjest Snart? Skrevet 28. juli 2008 #12 Skrevet 28. juli 2008 Æsj, jaja, da må jeg vel bare begynne å tenke at jeg ikke er det jeg da.. har på en måte gått rundt å tenkt at jeg er gravid, men har jo tatt ørten tester, så er jo egentlig ikke det regner jeg med... men har fått melk i den ene puppen også... syns det er så rart hvis ikke jeg er gravid lissom.. men kanskje dette er pga hormonforandringene etter pilleslutt.. ?
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. juli 2008 Du kan alltids være gravid fordet:) Har trodd det fler ganger selv, men ikke vært noe av, men selvfølgelig kan man være det! Jeg var vel først 28, 30, 32, 39, 37, 37 nå er jeg 43!! Hmm, fortsatt ingen mens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå