HH72 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Litt oppgitt her, ikke før er jeg kvitt kvalmen før den kommer tilbake i forbindelse med voldsom halsbrann. Er i uke 16. Går utover søvn, som er vanskelig nok fra før. Har hittil prøvd Gaviscon + å ligge med hevet hodeende, hjelper veldig lite. Vet man ikke skal spise tungt før sengetid. Flere tips?
HH72 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. juli 2008 Dytter. Skal legge meg snart og trenger noen gode råd til natta..
Squirrel79 Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Det som har hjulpet for meg er melk og fløteis. Generelt melkeprodukter i grunn...
Bonnie & Clyde Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Prøv gode gamle Lovehearts fra godterihyllene. Det funker!!!! Tabletter på apoteket gjør også jobben, men legger seg som en ekkel hinne i halsen.
en av hver Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Hvis du leter litt skulle det vel være mulig å finne tidligere lenker om dette, med massevis av tips.
babygullz <3 vilde Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Lovehearts, farris, en teskje natron blandet i et glass vann, sjokomelk, gaviscon..... Mat/drikke jeg får halsbrann av er : krydret mat, pizza lasagne taco, moreller, jordbær, banan, brød/kornvarer, yoghurt, appelsinjuice, MER (den røde, drikke den for d om da=p) saft og juice generelt egentlig... Mat/drikke som lindrer litt: Sjokomelk Iskrem vann pasta
HH72 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2008 Takk jenter. Visste ikke at man kunne søke opp tidligere innlegg, men ser jo nå at det er en liten rubrikk øverst i venstre hjørne her. Skal ut og kjøpe lovehearts ganske så snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå