Blanco Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Jeg er såååå tørst! Det kommer plutselig, spesielt etter jeg har spist- drikker mer enn noensinne. Jeg var ikke veldig flink til å drikke mye vann før jeg ble gravid, men nå drikker jeg flere liter om dagen.Blir helt stinn i magen og det føles ubehagelig, men tørsten stopper ikke av den grunn. Noen råd... jeg klarer ikke å ikke drikke når jeg er så tørst..
<3tobarnsmor<3 Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 samme problemet her. drikker litervis med vann hver dag. Jeg har sv.diabetes, så det er vel grunnen til at jeg drikker så mye. Du må nevne det neste gang du er til jordmor eller lege. Å være tørst hele tiden kan være tegn på sv.diabetes.
Blanco Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Ok, takk. Jeg skal nevne det. Jeg skal ikke til lege igjen før 09.sept og har hatt den sånn i noen uker nå. Er det noe som haster, tror du?
siddismamma Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 det er jeg og, har drukket 2 l til nå i dag og klokka er ikke mer enn halv to. Har alltid drukket for lite tidligere pga at jeg aldri var tørst, så dette er ganske nytt for meg. Tror ikke det er noe å bekymre seg for, var hos JM for 2 dager siden og alle prøver var fine.
Maya_1 Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Jeg drikker også veldig mye, men sånn har det vært hele svangerskapet. Tenkte kroppen bare trengte mer vann..
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 jeg er og vanvittig tørst.. har bestandig drukket mye vann. men merker spesielt på kveldstid, da blir jeg ekstra tørst.. prøver å begrense litt for å unngå å gå 40 gang på do i løpet av natta. er råtørst om natta og.. klarer ikke å la være å drikke, så blir ihvertfall 4 doturer om natta, litt slitsomt.. babyen våkner også når jeg står opp på do, gjør d litt vanskelig å sovne igjen når han sparker og kiler meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå