Gå til innhold

Skal, skal ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å planlegger bursdagen min..

Så er jeg litt i tvil om jeg skal be en gammel venninne.. Det er et år siden jeg så henne, og vi har utvekslet sms kun til jul. Hørte litt fra ho før i sommer da ho hadde blitt singel igjen. Ikke en lyd mens ho var i forhold.

Har ikke så veldig lyst til å be henne, men føler kanskje litt at jeg må. Broren hennes skal jeg be, men han er bestekompis til samboeren min...

Hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ikke, så må du ikke. Ville gi blaffen i henne, jeg.

Skrevet

Jeg ville bedt henne. Hvis ikke sier du igrunn ganske klart at du ikke liker henne, og hvis du misliker henne bør du selvsagt ikke be henne.

Skrevet

På DIN bursdag bør du be de som du VET kommer til å være morsomme å feire med.

Hvis hun blir snurt eller spør, er det jo bare å si det som det er? At dere ikke har hatt noe særlig kontakt og derfor ble det ikke naturlig å be henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...