Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Akkurat nå er jeg inne for og ta meg en "ispause".. Men jeg har ligget som slakt på solstolen min.., mini plasker fornøyd i bassenget ved siden av.. Med jevne mellomrom kommer an bortom meg og spyler meg med den minste vannpistolen som er oppfunnet.. Så jeg blir akkurat passe avkjølt.. På radioen spilles det gode gamle michael jackson sanger.. Inni hodet mitt summer det frem og tilbake.. Ut og ta en øl i dag eller ikke.. Ei vennine av meg er tilbake fra polen hvor hun studerer så kanskje jeg skal møte henne en liten tur... Av og til er livet bare hærlig... =)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå