Gå til innhold

Har plassen her dødd??


Anbefalte innlegg

Skrevet

VIRKELIG TAMT HER!!!!

For 1,5 år siden hadde man jo ikke sjanse for å kunne klare og følge med på alle innleggene engang jo:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke mange ukene siden det var masse liv her.. Men det spørs vel om folk trekker ut i solen nå på sommeren! Tenker det tar seg opp igjen utover høsten!

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Jeg vet!!!

men kanskje mange som er på ferie?

Jeg begynner i 100% jobb 6.august og da har jeg ikke sjans i havet for å sitte på bim så ofte.. begnner i en stressende jobb, men skal vel få sneket meg til 15 min i matpausa:)

 

Skrevet

Joa, ferien har nok sitt og si!!!!

 

Men nå som jeg er her, synes jeg alle burde droppe ferie og komme hit og SKRAVLE!!!!!!

 

Hehe!!! :P

Skrevet

Tror det er noe som heter sommerferie som kan være årsaken :P

Skrevet

synes det er mere liv på 3.trimester enn her på skravle siden. Skulle tru det skulle vært mottsatt.

Skrevet

Hehe, mange på 3tri sitter nok hjemme i perm høygravide og lite og gjøre:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...