Chicka™ Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 VIRKELIG TAMT HER!!!! For 1,5 år siden hadde man jo ikke sjanse for å kunne klare og følge med på alle innleggene engang jo:S
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Er ikke mange ukene siden det var masse liv her.. Men det spørs vel om folk trekker ut i solen nå på sommeren! Tenker det tar seg opp igjen utover høsten!
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Jeg vet!!! men kanskje mange som er på ferie? Jeg begynner i 100% jobb 6.august og da har jeg ikke sjans i havet for å sitte på bim så ofte.. begnner i en stressende jobb, men skal vel få sneket meg til 15 min i matpausa:)
Chicka™ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2008 Joa, ferien har nok sitt og si!!!! Men nå som jeg er her, synes jeg alle burde droppe ferie og komme hit og SKRAVLE!!!!!! Hehe!!!
ChellBell - har født! Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Tror det er noe som heter sommerferie som kan være årsaken
Trulte76 Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 synes det er mere liv på 3.trimester enn her på skravle siden. Skulle tru det skulle vært mottsatt.
Chicka™ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2008 Hehe, mange på 3tri sitter nok hjemme i perm høygravide og lite og gjøre:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå