Gå til innhold

ang dren i ørene

Anbefalte innlegg

Skrevet

KJempelenge siden jeg har vært inne på siden her nå,men har et lite spørsmål som jeg håper dere kan svare på .

Lillepia mi på snart tre år skal til bodø sykehus å få satt inn dren i begge ørene snart. Det sto ikke noe om innleggelse i papirene jeg fikk ,så .ER det vanlig at de blir lagt inn en dag eller to?

Det som er litt kjipt er at jeg skal til tromsø å ta en opersjon to uker før,å kan dermed ikke løfte eller bære ungen min på iallefall noen uker. Så det må bli faren som drar. Betaler Trygdekontoret for at bare en forelder drar eller kan de betale for to? Vil så gjerne være med,men trenger noen som kan løfte/bære/ trøste sammen med meg.

vi bor et stykke utenfor Bodø,å må dermed ta fly.

Håper noen har vært borti dette før å kan gi meg svar på det jeg går å grubler på her...

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et lite inngrep som tar 15 min (gjorde hvertfall det med min gutt)

En halv time senere var han full fart igjen.

Han ble ikke innlagt, hadde ingen smerter eller ubehag etterpå

Skrevet

Å legge dren i ørene er dagkirurgi, så dere får reise ut igjen samme dag. Men nå har vi gjort det på lokalsykehuset så har kjørt bil. Vet ikke om det kan være noen restriksjoner i forhold til å fly. ring og snakk med sykehuset du, så får du vite.

Trygdekontoret dekker nok ikke reisen for mer enn den ene i slike tilfeller. For at de skal dekke for begge må det være nødvendig i forhold til behandlingen og oppfølging av barnet....

Lykke til med både din og snuppas operasjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...