Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 I fjor giftet jeg med verdens beste mann. Mitt søskenbarn var da forlover, hun ble inkludert når det gjaldt kjole, hun holdt utdrikkingslag osv. I morgen gifter hun seg med en kamerat av meg og min mann. Jeg ble ikke invitert i utdrikkingslaget, har ikke blitt inkludert i noen ting i det hele tatt. Jeg er utdannet konditor og har svennebrev, de spurte tidligere om masse ulike ting rundt dette med bryllupskaker, og vi avtalte halvveis at de skulle komme innom så vi kunne se sammen og diskutere mer ut fra det. Hennes kommende mann sa også at dersom han fikk bestemme var det ingen tvil om at det var jeg som skulle lage bryllupskaka. Men til syvende og sist har de bestilt bryllupskake fra et helt annet sted. Min mann driver veldig mye med fotografering, og er dyktig. De spurte ham for en tid tilbake om han ville ta bilder i bryllupet deres, noe han sa ja til. I dag kom det frem at det bare var å ta masse bilder på lik linje med alle andre gjester. Er det dumt av meg å ville ta dette opp med henne? Vi sitter her to personer og føler oss ikke velkomne i bryllupet, vi har en oppfattelse av at de bare føler seg pliktet til å be oss.. Jeg har også tenkt mye på dette den siste tiden, og jeg blir utrolig trist.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Du må ta det opp med henne, du. Noe er galt her. Skal hun bli sint på deg, har du lov å vite årsaken.
Miss Misantrop Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Det hele er litt merkelig, kanskje de ikke vil bry dere. Uansett er så mange rare folk der ute. Ikke la det ødlegge dagen din. Syntes det er trist jeg også, hvis det hjelper...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Jeg også hadde tatt opp med henne. Synes det er rart at hun som er DIN forlover utelukker det i utdrikkingslag osv osv. Hadde spurt hva som var galt og hvorfor en slik behandling.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Gikk litt fort forrige gang... Har lurt veldig på dette, skal skal ikke? Før bryllupet eller etter? Og er det greit å si noe i dag, dagen før bryllupet? Vet jeg sikkert burde sagt noe for lenge siden, men var feks i dag jeg fant ut ang fotograferingen på vegne av min mann. HI
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Venter du til etter bryllupet, gjerne en uke eller mer så de får "kommet seg", viser du deg som en omtenksom venn. Og det virker som du er genuint opptatt av å få en oppklaring, ikke lage oppstyr, det er fint:-) Syns du kan legge fram dette for henne, husk å være spørrende og ikke anklagende. Og du, min erfaring er at folk som gjør sånt rett og slett har glemt å tenke seg om og vise hensyn, det er ikke nødvendigvis noe galt!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Har prøvd det jeg kan å hinte tidligere... HI
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Kan noen legge dette ut på skravle for meg? HI
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 Jeg ville tilbydd meg å stå for disse tjenestene, men ikke tatt det opp at jeg forventet det. Dette må få være opp til de, selv om du/dere kan dette kan det henne hun har lyst på andre alternativer. Men meld gjerne i fra at du kan gjøre dette
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 Er jo ikke akkuratt noe som kan gjøres nå... Kaka er bestilt, fotografene er avtalt, andre kaker er avtalt med andre gjester osv.
Arytai Skrevet 25. juli 2008 #12 Skrevet 25. juli 2008 Du må ta det opp med henne før det går så langt at du blir å si noe du ikke skulle si. Synes det er leit for din skyld. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #13 Skrevet 25. juli 2008 Er egentlig livredd for å si noe i morgen... Har bare så lyst å ringe og se at jeg er syk eller et eller annet.. Vi har absolutt ingen lyst til å gå... Mannen min sa nettopp at han synes jeg bør si noe før bryllupet dersom jeg skal si noe... Takk Babygirl for at du la det ut på skravle for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå