boble <3 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Er jo knall fint vær og jeg har fri, sjelden kombinsajon. Så nå pakker jeg på meg og jenta småklær og kommer oss ut:0) Håper dere alle har en fantstisk fredag og at vi "snakkes" i ettermiddag/ kveld.
blond Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Vi skal også ut. Har en lekeplass som ligger delvis i skyggen, en stor fordel når man blir slapp av direkte sol. Vi snakkes!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Har akkurat vært ute å gått tur i 1,5 time, er på jobb da, så jeg har det nok ikke like koselig som dere som kan hygge dere på lekeplassen med barna. Er ikke noe vær å snakke om her da, 17 grader og overskyet. Hadde det bare vært sol:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Har dere vært ute og kost dere idag da? Her har vi vært ute hele dagen. Badet masse, spist ute og badet litt til. Jeg sitter med øvre del av kroppen i skygge og beina i sola, herlig.. Va en del skyer idag, men gjorde liksom ingenting siden gradestokken viste over 28 grader likeve..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå