Gå til innhold

au au au

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lenge gått med vondt i kors ryggen... og i går så låste alt seg.... har fått lumbago, også kjent som hekseskudd....

noe så sykt vondt.....

og jeg som skal begynne å jobbe igen til tirsdagen... åssen skal det gå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare en ting å si til deg: kiropraktor gjør underverker.

Skrevet

tror jeg på.....

legen min har ikke tlf vakt på fredags ettermiddag og legevakta kan ikke hjelpe meg noe mer...

uansett om jeg hadde kommet meg til lege så hadde jeg ikke fått kiropraktor eller slikt i dag

Skrevet

Er selv sykemeldt pga låsninger i ryggen, går til fysiot hver 14`ende dag. Lite godt:(:(

Skrevet

tro meg da vet både du og jeg hvordan det er.. Har legetime til tirsdagen pga deprisjon, så jeg skal ditt da. men er jo nå det gjør sykt vondt. og paracett hjelper ikke akkurat så mye da...

Men har fått beveget litt på meg og nå sitter jeg på verandaen men bærbar pc og spiser mat i sola. prøve å slappe av

Skrevet

du trenger ikke gå til lege for å komme til kiropraktor. man kan bare ringe å bestille time selv. man får ikke refundert noe uansett.

bare nysgjerrig til hun andre som svarte deg: hva gjør egentlig en fysioterapaut mot låsninger i ryggen? bare lurer.

Skrevet

er vel å mykne opp... men uansett. har klart å forflytte meg fra senga til verandaen så nå nyter jeg solen og koser meg med film. håper bare gubben kjøper med noe godteri hjem til meg og sønn min! Etter nesten en uke på sjøen så er det godt å bare sitte hjemme å ikke gjøre noen ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...