Gjest Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Her er det nå 29 grader i skyggen og vindstille. Puuh.... Vi har en liten pause inne etter at ungene har lekt i bassenget i et par timer. Er litt redd de skal bli brent (på tross av faktor 30)
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Her og er det 29 grader og ikke et pust... Mini og jeg er aleine hjemme, og vi holder oss inne og slapper av nå. Kan ikke ha han i vogna nå, blir altfor varmt... Men det er herlig:)
Musemor med tre søte små Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Her står det 25,2 grader på måleren
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Var meldt 30 grader her i dag.. Og det er det nok helt sikkert.. Har ikke måler selv.. =) Ikke et vindpust her heller.. Helt nydelig.. =) Mini bader i bassenget og jeg ligger og jobber meg mør.. Mini får forsåvidt faktisk akkurat i dag lov til og sprute på meg med vannpistolen... hehehe...
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 jævlig varmt.... har ikke gradestokk.... spes med en syk unge. Skulle jo vært på stranden i dag:(
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Urk, syke unger er i hverfall kjipt i sånt vær :-( Håper hun blir fort frisk.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Etterpå kommer ivertfall mannen hjem og i morgen drar vi på ferie uansett. Opp på fjellet ja:)
Mammaen til Turid Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 her er det over 30 grader i skyggen - så vi holder oss for det meste inne.. var et mareritt å prøve å gå tur for å hente avisa og posten, altfor varmt i vogna.. vifta går for fullt og vesla ligger i sofaen i bare bleia med bare et helseteppe over seg og sover... (hun er 4 mnder om ei uke.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå