Gå til innhold

er det mange som har termin i oktober...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin 15 oktober :) Synes tiden går så sinnsykt mye fortere nå enn i både 1 og 2 trimester. 1 gikk veeeeldig seint, 2 ganske fort (sikkert litt pga ferie) og de første dagene av 3 har også gått raskt. :)

Skrevet

Hei hei alle sammen, Jeg har termin 3 Okt... tiden har gått sakte, men tror de 2 siste mnd vil gå fort:)

Skrevet

jeg har termin 13.oktober.. :D

gleder meg til og være ferdig.. til og bruke klærne mine igjen og at alt skal bli litt mindre tungt :P også gleder jeg meg veeldig til og få nurket mitt i armene <3 :)

Skrevet

20 okt her:)

Skrevet

Mange med termin 7 oktober her ja. Inkludert meg:) Moro.

Jeg fikk først termin 26 september, men ble endra på ordinær ul. Men har ikke endra nicket mitt enda:)

Skrevet

Jeg har UL termin 10/10, mens min egen termin (mens termin?) er 1/10, men jeg har helt siden begynnelsen av svangerskapet hatt en følelse av at babyen kommer i slutten av september, så det blir jo spennende å se :)

Ikke er jeg særlig flink til å slappe av heller, det er jammen med aktivt med to små barn fra før av pluss at jeg holder på med oppussing i nesten hele huset, men det er jeg endelig snart ferdig med da :)

Men siste uken har jeg faktisk tatt det helt med ro, for jeg tror jeg begynte å få en del mase-rier, det gjorde vondt, og føltes ut som noen, unnskyld billedlig forklaing men, hadde et brekkjern på innsiden av skjeden og skambeinet og prøvde å brekke det opp.. Hehehe!

Og jeg hadde prematur fødsel sist gang (uke 34) og det vil jeg IKKE denne gang også, så nå tar jeg det litt mer med ro og vurderer å sette inn en propp der nede.. Hehehe! :)

Skrevet

Så mange med termin 7.okt her da :)

Har termin 4.okt virker som en evighet til ennå...begynner å bli lei av å vente nå ja...

Har mens termin i slutten av sept men håper han kommer 1.okt for da rekker jeg å føde på nye ahus... hehe :)

Skrevet

5. oktober, så er 71 dager igjen på meg;) Gleder meg vilt!!! Merker jeg har angst for å ikke få alt i orden til skatten kommer, men nå har jeg fått gjort det viktigste i ferien heldigvis;)

Skrevet

8 oktober her!

Og kjøpte det første store til vår lille i går, nemlig barnevogn! Gleder meg masse til å bruke den i høst/ vinter med en liten i =)

Skrevet

11 oktober her. Mens termin 17 okt. Tiden går fort nå, kjenner jeg begynner å grue meg litt. Gutt i magen min, første barnet her.

Skrevet

30okt..høyre ikkje te her enda,men joina forde:)

Skrevet

7 okt ja og fra elverum, moro med flere så likt fra hedmark :)

Skrevet

jeg har også 7 oktober>! GØY =D kommer ifra kragerø jeg da ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter denne opp jeg så kan flere slenge seg på. Hvordan er formen da jenter? Litt under 2 mnd igjen på meg nå, men føler meg tung så hvis babyen kommer i uke 37...feks :) så hadde ikke det gjort noe(37+4 med forrige mann så er jo lov å håpe, men det har jo ikke noe å si)..hehe

Skrevet

Jeg har termin 29. oktober:)

mini82: Jeg fikk førstemann 37+3, men nr 2 kom 40+6! Håper for både deg og meg at vi heller holder oss på den "rette" siden av termindatoen. Overtid var i hodet mitt fra 37+3 og det ble lange dager og uker før han kom!

Skrevet

Marien :) oi ja man kan aldri vite, skal da hvertfall ta i bruk alle de såkalte "virkbare" kjerringrådene aktivt fra uke 36..hehe..for at ting skal skje fort. Hadde blitt paranoid hvis jeg skulle gått to uker på overtid å ikke vite..godt at sommeren er på hell..(fy det var jo slemt sagt egentlig :)) neste år kan vi godt få fin sommer med gode temperaturer, rundt 20-25..:) her er vi kravstore gitt..

Skrevet

jeg har termin 23 okt venter gutt å har gut på 18 månder fra før...gleder meg

Skrevet

Slenger meg på her, med termin 19.oktober! :)

Skrevet

Jeg har termin 26.oktober, 78 dager igjen til termin nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...