boble <3 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Vi er en liten gjeng som prøver å holde liv i barnetmitt.com og "søker" flere bammere:0) Lyst å ta en titt? http://www.barnetmitt.com/forum/messagelist/4920
Kjærringa mot strømmen Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Var flinkere med å gå inn der før, men merker at jeg ikke gidder lengre. Fordi det var så få der. Hadde vert lettere hvis du ble logget inn på alle forumene på en gang. så kunne vi hoppet litt hit og dit fra bim, dib og bm.
boble <3 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2008 Ja, det er jeg jammen enig i Kjærringa mot strømmen. Tror jeg skal legge inn ønske om det til jordmor siri:0) Begynner å ta seg opp med aktivitet der inne nå, er derfor vi maser så fælt på dere. Er skikkelig god stemming, men litt for få brukere enn så lenge....;0)
blond Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har ikke det problemet. Kanskje det hjelper hvis du går inn på http://www.barnetmitt.com/forum/messagelist/4920 først og går derfra og inn på dib? Tidligere var det liten aktivitet, men i det siste har det tatt seg opp og vi har blitt en fin liten gjeng. Kommer du innom av og til så merker du fort om du vil fortsette å snakke med oss.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Kom og ta en titt da vel, før var det lite aktivitet, men det har tatt seg utrolig opp i det siste. Hvis dere hjelper oss å "verve" folk herfra blir det kanskje litt jevnere fordeling på forumene.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 dytter litt her igjen
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 syns det er litt masete jeg... disse verveinnleggende..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. juli 2008 #12 Skrevet 25. juli 2008 Dytter litt igjen.. Koselig om det er noen som titter innom:) Jeg er gansge så ny selv, og koser meg på bam..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå