Gå til innhold

Utdrikningslag!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

oj oj oj!!

Jeg skal snart arrangere utdrikningslag for ho jeg skal være forlover for. Men hvordan i alle dager skal jeg komme meg ut av dette uten å avsløre for alt og alle at jeg er gravid? Er bare i uke 7 da dette skal arrangeres.....

Noen gode tips?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen gode tips. Men skal selv på utdrikningslag i midten av august. Og dersom jeg får positiv test neste uke så vil jeg være 6 uker på vei. Jeg ønsker heller ikke å fortelle om svangerskapet før det har gått en stund.

Det jeg tenkte på var å kjøpe en flaske med alkoholfri vin til dagen og så bestille drinker uten alkohol dersom vi skal ut på byen i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. jeg skal gifte meg jeg da, så her i dette tilfelle er jeg bruden!

og jeg har egentlig heller ikke så lyst til å si det, men jeg MÅ jo bare si det, om testen viser positiv om 8 dager...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som forlover kan du jo bare si at du må ha full kontroll og drikker noe annet.. kan jo kjøpe deg alkoholfri vin, er jo ingen som sitter å sjekker flaska de vel??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hun som var brud selv: allier deg med forloveren din, som sier til de andre at hun har kjøpt inn kun det beste for deg, så du får ha egen, pent pyntet/"innpakket" flaske, og spill småfull etter hvert :->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode tips!! Sjåfør funker ikke - har ikke behov for det..

Men jeg har en plan :) Der er heldigvis mange andre gravide som skal i utdrikningslaget og jeg regner med at det blir et ganske rolig et..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ønskebrønnen

hei:) håper ikke tipset mitt kommer for sent:)

 

kjøp alhoholfritt og med alkohol, legg flaskene i bløtt, og bytt etiketter!!

 

det er faktisk mange som leser på flaska, jeg blant annet er interessert i hva andre drikker, for å finne ut om det er noe jeg selv liker:) da leser jeg det meste på flaska:p

 

og på en annen side, for den som er nysgjerrig, eller mistenker deg for å være gravid, skal det ikka mange lange blikkene til før en ser at det er alhoholfritt:)

 

Håper dette er til hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper heller ikke dette tipset er forsent...

Jeg hadde "sprit" (les vann) på en brusflaske, og blandet drinker med brus og juice hele kvelden. Jeg tilbød også andre drikke, men da blandet jeg drinken fra en annen brusflaske MED alkohol. Dermed var de ingen som fattet misstanke ;-) (Jeg hadde selvfølgelig kontroll over brusflaskene mine, som låg i sekken min ;-) Ha et hyggelig utdrikkingslag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er utdrikningslaget ENDELIG ferdig! Har vært veldig spent før dette! Det hele gikk fantastisk bra, og den kommende bruda var så happy! ingen spørsmål på hvorfor jeg ikke drakk - bortforklarte det hele med diabetesen min :) Kom noe godt utav den!!

 

Men jeg merka at etterhvert som folk ble fulle, særlig ei, så ble jeg mer og mer irritert!!! Jeg er glad jeg sitter her og tygger ei tørr skive for å unngå den verste kvalmen i morga tidlig enn å henge mer sammen med de to siste... :) Hormoner i 1000... hihihi

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...