Gå til innhold

Hvor mange er det som har termin i august.....??? Augustbarn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin den 30.08.08, og jeg har nedtelling, ønsker at dagene kunne gå ennå fortere,,,

Ungene spør kommer hun i dag ??

Men, det er det jo ikke enkelt å svare på..

Jeg skal føde på UL post A, og vi venter nr 3.

Har en gutt og en jente fra før av, som nå er med mannen min på Frognerbadet og koser seg der...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin på samme dag som deg..

ungene mine og spør om d..hvertfall minstejenta :)

alt skal skje (i følge hu),når babyen kommer hehe..da skal hu lære å lese,å hu skal skrive å begynne på skolen hehe hu er så skjønn..

jeg sier at storebror må hvertfall begynne på skolen igjen før babyen kommer..:)

heldigvis er de hos farmoren sin i dag å bader å koser seg..jeg svetter som en gris å drikker vann,holder snart ikke ut i denne varmen..

Skrevet

29.aug har jeg termin og skal føde i Ålesund

Skrevet

Jeg har termin 18 aug.

Har ei tulle på snart 4 år. Hun begynner å bli lei av å vente...akkurat som moren sin ;s

Nå er det forferdelig varmt og slitsomt. Mannen og tulla har ferie ut uka, da skal de tilbake til jobb og bhg. "gleder" meg litt...kan jeg tenke bare på meg selv en liten stund...ihvertfall til babyn kommer;)

Skrevet

Jeg har termin 5. August og skal føde på Sykehuset Telemark i Skien ;)

Skrevet

Har termin 11. august! Skal føde på UL post A, og det er vår første

Flere som skal til Ullevål?

Skrevet

jeg har termin 23 august...storebror på snart 8 her begynner sikkert å bli lei av mammaen sin som har hormoner og kan være tverr om dagene,en dag sa han;mamma,det er greit at du er ekstra sint nå,du er jo gravid,jeg skal ikke si det til noen,hihi:)

Skrevet

Ja, jeg skal føde på Ullevål, og har termin 17.august. Men håper babyen kommer snart..

Har ei jente på snart 4 år, som gleder seg enormt til å bli storesøster!

Skrevet

Hei..

Termin 4 august her..

Skal føde på Fredrikstad. Min første :o)

Skrevet

jeg har termin 20 aug, og er megaklar for å få ut denne ungen så jeg kan trille tur, kose, amme, skifte bleie og slippe å være gravid lenger...

er superklar for fødsel idag!!!

Skrevet

har termin 21 august. Føsrste mann, skal føde på riksen. Er såååå klar for at ho kan komme ut nå

Skrevet

Har termin 13 august og skal føde på Ullevål. Vår første også :)))

Skrevet

Termin 8 august, og klarer snart ikke vente mere!! Bare 14 dager igjen:-)

Skrevet

Ja, jeg sovnet litt på sofaen, og jeg våkner av at jeg svetter og svetter,,,

Helt sprøtt...

Og minste jenta mi, skal stellehåret på babyen og hun sa senest i går at da kunne hun jo slutte å leke med dukker fordi da hadde hun fått en ordentlig dukke... Hun skal gjøre "alt" uten å skifte bleier.. Det måtte jeg gjøre...

Og storebror lurte på om det er greit at han bærer babyen enkelte ganger...

Og han skulle lære babyen å si at Italia rulllller....

He he,,,

Jeg håper på to uker før termin jeg da.... Helt et par dager før der og, og begge barnene mine begynner på skolen den 18.08.08, så jeg har gjort i stand det meste i skolesekkene dems, og handlet inn nye klær...

Tilfelle den lille bestemer seg for å komme ut litt før...

Skrevet

Termin 11. august og skal føde på Ullevål avd. B. Føles ikke som det skjer noe i løpet av de nærmeste dagene, men kan jo håpe :-)

Skrevet

jeg har termin den 16 August, og skal føde på fredrikstad. Har 3 storebrødre som begynner å bli veldig utålmodige, og har såå lyst til å hilse på lillesøster i magen. Så nå håper jeg at ukene går fort!

Skrevet

Har termin 18.08 og skal føde på kvinneklinikken i Bergen. Er KJEMPE føde klar og driter oppi at det kommer til å gjøre vondt! he he

Har bare lyst å få ut gutten min så vi kan begynne med det "nye livet vårt" som en liten familie:)

Får en gutt og dette er vår 1. Hadde lys på 2 barn, men som sagt så må jeg få en eller annen form for hukommelses tap! LIKER IKKE Å GÅ GRAVID:)

Skrevet

Har termin den 27aug og skal føde på Nordlandssykehuset, Bodø.

Skrevet

Hukommelsen kommer nok til å svikte etter hver,, Så da blir det nok flere barn,,

Jeg venter nr 3 og vet at det kommer til å gjøre vondt, men når nurket er i armene min er det glemt alt det vondt,,,

Så da er det bare og nyte tiden som går så alt for fort,,

Dem vokser jo så raskt.,,

Skrevet

Har termin 5.8. Har vaert klar de siste to ukene... Nà begynner jeg à bli rimelig utàlmodig. Har ei datter pà 3 og hun lurer pà om lillebror kommer i löpet av helgen??? Sà utrolig spennende !!!

Lykke til ...

Skrevet

Jeg har termin 21.august og skal føde i Barecelona. Her er det varmt om dagen og nå er det slutt på badingen også med fare for bakterier så jeg må holde ut under dusjen noen uker til ;-)

Skrevet

15 august:P

Skrevet

Jeg har termin 290808... Dagene går fort fordi vi holder på med oppussing hjemme. Håper vi rekker å bli ferdige med alt.

Allt er tungt nå.... Måtte kunne spole over litt arbeid i ff...

Føder ved Lofoten sykehus, vi venter spent på (ujent kjønn) nr 4:)

Har tre jenter fra før...

Skrevet

Ja det er travelt i august ser jeg....!Jeg har termin 24.august! Idag gleder jeg meg bare til det blir noe kjøligere i været.. regn og 15 grader høres nydelig ut.. 28 her.. huffda!!

Skrevet

Jeg har termin 7 august, det er vår første og vi venter en liten gutt:)

Var veldig bekymra for hvordan jeg skulle få dagene til å gå når jeg gikk ut i permisjon, men så langt har disse to ukene rast avgårde. Føler meg veldig heldig som fortsatt er i kjempefin form, så jeg styrer og ordner i hus og hage for å ha mest mulig i orden til den lille melder sin ankomst.. Føles så uvirkelig at han faktisk kan komme når som helst..Jeg har kanskje styrt litt vel mye i det siste, for når jeg legger meg om kvelden har jeg ofte tenkt at jeg håper ikke fødselen setter igang nå for det har jeg ikke energi til, hehe.

Lykke til jenter, dette blir utrolig spennende!!!!!!!!!!1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...