Gå til innhold

Barbere bikinilinja med stor mage... Ha ha ha!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig hadde magen blitt så stor at dette ble trøblematisk ja. Stod i dusjen, holdt på å le meg ihjel og lurte fælt på åssen jeg skulle få det til, men etter mye "knoting" minket det i hvertfall på busta...Åssen resultatet blei er vanskelig å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :) Er bare 21+6, men merker at jeg allerede "drar" magen til siden for å se bedre. Så hvordan det skal gå når magen blir skikkelig stor, det skjønner ikke jeg!! :)

Skrevet

hehe.. ja, vet hvordan det er.. er ikke så stor fan av hår sør for øyenvippene.. men er ikke lett med gravid mage i veien.. selv bena er vanskelig...

Skrevet

Jeg barberte leggene i går, hvilket var som en nordpolekspedisjon i slitsomhet... Resten får bare være, selv om jeg føler meg som et troll! Huff, gleder meg til å kunne SE hva jeg gjør der nede... Seks dager over termin, forøvrig, håper jordmødrene ikke får sjokk. Håper de har sett verre....

Skrevet

HAHAHA jeg vet!

Jeg endte opp med å ty til nærmeste salong for voksing!

Skrevet

Hei.. kan anbefale å legge et speil på gulvet og så barbere nedentil..sist gang jeg fødte hadde jeg ikke barbert meg og det svei da mye mer når de skulle sy og når jeg skulle vaske meg nedentil etterpå..Denne gang hadde jeg raket vekk alt så godt jeg kunne dagen før jeg fikk rier..og det er virkelig å anbefale..merker nesten ingenting når jeg vasker meg denne gang..

Skrevet

Syns det gikk fint jeg hele forrige svangerskap. Selv med bekkenløsning gjorde jeg det annen hver dag, alt for velværet, nok ubehag om man ikke skal klø pga hår her og der som blir så langt at det begynner å stikke.

Skrevet

Hehehe, det er ikke så lett lengre.

Jeg voksa meg forrige fredag, og har termin om 2 dager.

Forrige uke drømte jeg at jeg hadde født, og at jeg hadde masse sting og blod og hår og gørr, så da bestillte jeg time sporenstreks da jeg sto opp den dagen, hehe...

Har barbert stort sett hele svangerskapet, men med tjukkaslår og hovne legger i tillegg til king size-magen, så var det bare å innse at slaget var tapt. Varer jo så mye lengre når man vokser også, skjønner ikke hvorfor jeg slutta med det, selv om jeg ble gravid.

Skrevet

hehe, det skal ikke være enkelt. Har en kjæreste som gjerne barberer meg nedentil, gravid eller ikke, så det blir ikke noe problem her i huset. :)

Skrevet

Samma her, trodde det ville bli et problem, men jammen ble det godt mottatt av kjæresten :) Det smøres og barberes som aldri før, og vi storkoser oss ;) Er i uke 23 og merker også at magen må flyttes på innimellom, lurer fælt på hvordan det blir fremover....

Skrevet

Alt nedenfor livet er mannens jobb nå. Inkludert intimbarbering, vasking og smøring av beina.

Det er det ikke noe vits å slite med selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...