<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 er så mange fin jentenavn.. men mannen min er ikke enig.... Zara Alida Emilie Nathalie vi liker begge Ariana da.. men det vat man jo aldri om det navnet passer for jenta kommer...
Chicka™ Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Får vi jente skal hun hete Zara, det bestemte vi forrige gang, men da fikk vi gutt=) Ariana, eller Arijana er KJEMPEFINT =)
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Hadde vi fått jente, skulle hun hete Nathalie, så det navnet har min stemme=)
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Hvis dere ikke blir enige, så gjør som dem det står om i Nettavisen idag: kall jenta deres for "Talula Does the Hula From Hawaii". Da blir dere populære foreldre
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Vi var ikke helt enige denne gangen....men før vi hadde funnet en løsning på det sa jenta vår på 2, 5 år " det er Martine inni magen"...så da ble det Martine :-)
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Vi var ikke enige om navn, da han er fra Hellas og jeg norsk. Til slutt sa samboeren min; la moren din bestemme, og det må vi bare finne oss i... Mamma vet jo hva jeg liker, så jeg ble da storfornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå