jente Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Fra uke 29 til 33 hadde jeg så vonde kynnere at jeg måtte puste meg gjennom dem.. Dag som natt.. Mens nå de to siste ukene har jeg ikke merket noe til kynnere,, Det som merkes er når babyen beveger på seg,, da kan jeg kjnne litt "smerte",, Men, jeg forstår ikke hvorfor det har "stoppet" opp, er det flere som har det slik??
Lille Madeléne jenta vår Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Heia. Jeg har masse kynnere, men har ikke opplevd en eneste som har vært vond enda.. Lader opp til riene jeg nå.. :)
Makko med to små gutter Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Du har de sikkert, men merker kanskje mindre til de? Jeg var sengeliggende i 2uker (beskjed fra både lege og jm) pga kraftige, regelmessige kynnere. Har nesten like mye kynnere nå, men ikke alle er like kraftige. Kjenner endel av de nesten ikke med mindre jeg tar på magen...
jente Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2008 Ja, det kan jo hende at jeg ikke merker dem,, Men, jeg var og tok ctg i går og tallene ved sine hjerteslagene de grønne viste 0 - 1 - og det meste var ca 10. Så det skal jo vise styrken på kynnerene,, Men, dem kommer vel,,, Synes bare det er litt rart at det avtok så mye fra å gjøre vondt og at jeg måtte puste med gjennom dem til egentlig ikke å merke noe...
Saltlakris Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Jeg er i uke 37+ 5, og har enda ikke kjent en eneste kynner..
jente Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2008 ok, jeg husker ikke om jeg hadde spesielt kynnere heller i de to andre svangerskapene mine,, Men, jeg syntes det var så rart fra og ha kraftige har det gått over til ingen ting,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå