Gå til innhold

Er det noen som leier en kommunal bolig her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster det i måneden? jeg skal søke nå, om leilighet med min 2 soverom, og lurer på ca hva de koster.. skjønner jo at det sikkert varierer, men sånn ca...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor leier man egentlig kommunale boliger?

Ikke kritikk altså -har bare ikke hørt om dette før jeg kom inn på Dib :-)

Skrevet

Vi leier kommunal bolig. Det var egentlig litt tilfeldig for oss, men siden samboer jobbet i kommunen kom han over et ledig hus som ansatte i kommunen kunne leie. Det var akkurat det vi trengte. Betaler strøm i tilegg til leie på 3400 kroner. Det er ikke veldig sentralt da.

Skrevet

jeg skal gjøre det fordi jeg kan... ganske enkelt.. =) her jeg bor finnes det nesten ikke utleieboliger, så jeg har bodd på pikerommet hos min mor i et halvt år nå.. så har jeg fått meg jobb i kommunen, og kan da søke på kommunal bolig =) lurte bare på hva de kostet ca, siden jeg bare jobber litt... er student også..

Skrevet

okei, sånn ja :-)

Fikk inntrykk av at det var sånn som sosialen betalte av et annet innlegg. At det var litt trashy liksom, men da tok jeg helt feil :-).

Bra at kommunen kan bidra med boliger der det ikke er så mange utleiemuligheter da :-). Lykke til

Skrevet

Det finnes sikkert slike som sosialen betaler også, til vanskeligstilte mennesker? Men det er jo veldig fint ja om det finnes slikt der markedet er vanskelig:) Alle trenger vel et sted å bo :) Lykke til til HI :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...