Gå til innhold

Noen spm ang. sol og brunfarge.. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke fra 11-15.00 at soler er påd et sterkeste?? Mener det var det men husker ikke helt sikkert.. =)

Og er det noe sted på kroppen hvor det tar mye lengre tid for dere og bli brun?? jeg blir ganske så rakst brun.., men leggene mine henger på en måte alltid etter.. Ryggen blir jeg veldig fort brun på.. Jeg blir på en måte så ujavnt brun.. Kanskje prøve og jevne det ut med solaruim.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde det var fra 10 til 14 jeg? Men at det er varmest om ettermiddagen selv om solen er sterkest fra 10 til 14?

Leggene mine blir aldri brune.

Skrevet

10-14 kanskje ja.. Hmm... =)

Leggene mine blir brune.., men det tar så mye lengre tid.. Så siden jeg blir ganske fort brun ellers så ser det jo nesten ut som jeg i begynnelsen av sommeren har gjemt bort leggene.. hehe.. =)

Skrevet

Jeg bare smører ikke leggene mer jeg. ikke noe vits i. :)

Skrevet

solen er jo sterkest når han står høyeste på himmelen, det blir vel 12-15 eller noe?

leggene blir sist brun på meg også...men er ikke så rart da, får jo sol på rygg osv når man står og går enn nede på leggene!

Skrevet

Jeg blir ganske fort brun på leggene, men er raskt ute med shorts/skjørt på våren da. Fryser lett, men om jeg er kledd godt oventil så går det bra. OGså er jeg en del ute og går/triller eller jogger. Og da svetter jeg MYE på leggene (jepp, på leggene) og da blir man fortere brun. Smører hele kroppen, også der jeg ikke blir så fort brun (dog med to små barn så blir jeg utrolig jevnt brun kan jeg se....) da jeg er littt skeptisk til hud-/føflekkkreft. Har masse føflekker, men blir fort brun. Akkurat lik hud som min mor, og hun har nylig fått fjernet føflekk som viste seg å være av den mest hissige sorten føflekk kreft,10 års opfølging på huden hennes nå.....

Har begynt med høyere faktor de siste 3-4 årene, og fått en mye mer gyllen brunfarge, blir fortere brun, og fargen sitter lenger. SÅ anbefaler høy faktor på det varmeste. (fra 15 i starten av sesongen til 6 på slutten før og nå går jeg nesten aldri UNDER 15, starter med 30/20 på våren)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...