boralis Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Har termin 13.september, da kommer barn nr 2. Den første var aktiv i magen den og, men denne jenta som er i magen nå er enda mer aktiv. Aner ikke hva hun holdt på med i går, men hun sparket konstant på ett sted slik at jeg faktisk ble helt sår. Virker som om hun har tenkt å begynne igjen i dag!! Kanskje hun har endret leie, magen buler ut mer på høyre side! Noen flere som opplever harde spark om dagen?
ane29 Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 hei... jeg venter ei jente 20 aug, og i flere uker har hun hatt kickboksingtimer i et bestemt leie. hun sparker så hard at jeg må lage en liten aaa... lyd og holde der hun sparker. kjennes ut som foten kommet ut mot høyre ribbein. men ikke farlig da:)
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 hallo hallo. jeg har det også veldig likt. har termin den 16 aug og venter ei jente. hun sparker mye på det samme stedet innimellom.....og det gjør ganske vondt innimellom.....jeg må da også massere litt over punktet osv....slik at hun blir roligere. men det er litt vondt....siden det er det samme stedet hele tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå