Gå til innhold

hva syns dere egentlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Perverst er det vel ikke, men jeg mener det er totalt unødvendig.

Greit at man tar på ei bikinitruse eller badedrakt, men en bh på små unger blir feil i mine øyne. De har jo ingenting å skjule.

Babyer synes jeg uansett kan få gå i bare bleien eller kliss nakne.

Skrevet

jeg heller hadde ikke brukt bikini overdelen... men trusa hadde jeg brukt... syns det er søtt jeg... blir bare så provosert når jeg ser mye av komentare folk skriver... tenk og tenke seksuelt på en bikini på barn...? fyrsj de er jo like syke i huet de som skriver sånn

Skrevet

Det er HELT greit å ta på små jenter bikinitruse syns jeg, og badedrakt, for det har en hensikt.

De skal ikke sprade nakne på stranden etter min mening, tenk på alle de vemelige ekkle folkene som faktisk går på stranden med den hensikt å glo på små nakne barn, det er ekkelt det!

 

MEN bikinitopp klarer jeg ikke finne nytteverdien av på et lite barn.

Føler de blir mer et sexualobjekt med bikinitruse og bikinitopp enn å gå nakne jeg da.

 

Uansett skal ikke små barn ha sol på kroppen, det er ikke bra for dem.

Så disse solfaktordraktene er geniale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...