Gå til innhold

Lurer på noe...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man tar en billig test er det bra at den er rosa? Er det annen farge på den også eller?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at hele feltet blir farget rosa? Tror ikke det gjør noe. Syns å huske fra bruksanvisningen at det stod at det kunne dukke opp horistontale streker.

 

Fikk av og til litt farge på hele feltet da jeg brukte disse testene, men tror de funket likevel. Fikk iallefall klart positivt svar på EL.

 

Men er ikke helt sikker på om jeg forstod spørsmålet ditt...

Skrevet

Heisann Vintersol!

 

Det var bare streken som var rosa.

Skrevet

Det jeg mente med om det var en annen farge, var om de stekene på testen også kan bli blå?

:o)

Skrevet

Var det forresten EL-testene fra billigtester du mente? De har jo også graviditetstester, men de har jeg ikke prøvd.

 

Jeg opplevde iallefall ikke noen annen farge enn rosa. Når testen var positiv, ble teststreken ganske mørk, kanskje nærmere lilla. Men ikke blå.

 

Men det var nå min erfaring.

Skrevet

ok, den e grei. Får se etter hvert hva som skjer =)

 

Tusen takk for at du svarte meg =)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...